1951 beoordelingen

Recovery resultaat

Kavel

...

...

vermelden dat er kosten overheen komen van 90 euro voor een externe harde schijf of dat je zelf niets mag aanleveren

Reactie Data Recovery Nederland:

Beste klant,
Dank voor je beoordeling.
Wij accepteren inderdaad geen zelf-aangeleverde schijven. De reden hiervoor is dat wij in het verleden hierdoor met te veel complicaties te maken hebben gehad.
Aangezien wij geen inzage hebben in de staat en historie van de schijf kunnen er allerlei zaken optreden die een goede overdracht van de herstelde data belemmeren. Dat is de reden dat wij hebben besloten herstelde data enkel nog (versleuteld) op nieuwe externe harde schijven van een gerenommeerd merk aan te leveren. Op deze wijze garanderen wij dat de schijf naar behoren werkt en kunnen we ook garantie geven op de herstelde data.
Omdat wij altijd streven naar de hoogst mogelijke maatstaf in deze specifieke branche en enkel de beste en veiligste methode van dataoverdracht selecteren voor al onze klanten, hebben wij besloten om hierop geen uitzonderingen te maken. De kosten wegen in dit geval niet op tegen de mogelijke complicaties.
We nemen je feedback wel mee in ons verbeterproces en zullen bekijken op welke wijze wij dit nog duidelijker kunnen vermelden op onze website.
We zien dat het recovery-resultaat als "onacceptabel" is beoordeeld. Voor zover wij kunnen nagaan in ons systeem hebben wij geen recovery voor jou uitgevoerd. Wij begrijpen daarom niet waarom hier een laag cijfer voor is gegeven. Ook de aanmeldingsprocedure is met een laag cijfer beoordeeld. Graag vernemen wij wat we hierin kunnen verbeteren.
Team DRN

Score voor Data Recovery Nederland: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee