1951 beoordelingen

Aanmeldingprocedure
Recovery resultaat

Bert Eimers

Professioneel bedrijf die er alles aan doet om zoveel mogelijk bestanden terug te halen.

Duidelijke uitleg op de website. Er is een mogelijkheid om de kosten in 3 termijnen te betalen. Goede communicatie over de voortgang van het proces.

Ik had zelf een hele nieuwe externe schijf die ik wilde opsturen en waar men de herstelde bestanden op kon zetten. Maar dit kon niet. Hierdoor werden de kosten wel hoger.

Reactie Data Recovery Nederland:

Beste Bert,
Bedankt voor de lovende woorden. Wij doen er inderdaad alles aan om zoveel mogelijk bestanden terug te halen.
Het klopt dat het niet mogelijk is om zelf een dataschijf aan te leveren. Dat was in het verleden wel mogelijk. Echter, hierbij traden te veel complicaties op en het was vaak te riskant om hier de waardevolle, moeizaam herstelde data op te zetten omdat deze zelf aangeleverde schijven niet altijd betrouwbaar waren.
Om kwaliteitsgarantie te kunnen garanderen wordt de data daarom op één van onze eigen harde schijven gezet die dan tevens versleuteld wordt aangeleverd.
Het zou namelijk zonde zijn als al ons werk voor niets was geweest en gelukkig ben jij ook weer veilig in het bezit van al je verloren data.
Nog veel plezier met al je herstelde bestanden!
Team DRN

Score voor Data Recovery Nederland: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja