1951 beoordelingen

Aanmeldingprocedure
Recovery resultaat

Brunel International NV

Goede ervaring. Geen eerdere ervaring gehad en wat mij opviel is dat jullie data security erg serieus nemen. Dat doet mij goed als klant.

Vriendelijkheid aan telefoon

in opdracht voor onze CFO heb ik het contact met jullie gevoerd + de hele afhandeling. We gaan er vanuit dat ik dit doe met de volledige samenwerking met onze CFO. Hij heeft getekend, alle mail ging via mij. Daar zit natuurlijk een mismatch. Peter de Laat tekent het document, Peter Martens mails alles. Wellicht dat hier nog een extra validatie kan plaats vinden. Bijvoorbeeld dat de encryptie details alleen met de rechtmatige eigenaar gedeeld worden.

Reactie Data Recovery Nederland:

Beste klant,
Bedankt voor je hoge beoordeling en voor je compliment.
Wij nemen data security inderdaad zéér serieus. Wij zijn een data recovery bedrijf en hebben steevast te maken met zeer privacygevoelige informatie. Vanzelfsprekend gaan wij heel zorgvuldig om met de vertrouwelijke gegevens van al onze klanten.
We zijn ons er zeer van bewust dat onze reputatie, alsmede die van onze klanten van deze zorgvuldigheid afhangt. Daarom behandelen we alle mediadragers met de grootst mogelijke discretie, zowel intern als extern vanaf het eerste contact tot en met de voltooiing van de werkzaamheden.
Wij zouden graag op je verbeterpunt willen ingaan maar vanwege veiligheidsredenen communiceren wij enkel en alleen met de aangemelde contactpersonen. Wij hopen dat je begrip hebt voor ons beleid in dit specifieke vak.
Voor nu: een fijne dag en veel succes met de herstelde data!
Team DRN

Score voor Data Recovery Nederland: 4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja