1951 beoordelingen

Aanmeldingprocedure
Recovery resultaat

Judith

Ik heb geen goede ervaring met dit bedrijf. Ik kan me voorstellen dat je als bedrijf veel kunt hebben aan DRN, maar ik had bijna 1.000 euro moeten betalen voor het terughalen van mijn data, terwijl uiteindelijk een computerzaak in de buurt voor 120 euro al mijn data heeft teruggehaald. Voor mij voelt het alsof er misbruik is gemaakt van de situatie. Ik vind het verschil in kosten niet te rechtvaardigen. Zou het bedrijf daarom zeker niet aanraden.

dat ik netjes en snel mijn schijf terugkreeg en daar niet voor hoefde te betalen

Ik weet niet of de analyse nauwkeurig is gedaan, ik kan echt niet verklaren dat er zo'n verschil in kosten is tussen 2 bedrijven. Maar het komt op mij over dat er vrij snel tot een probleemanalyse is gekomen en dat geprobeerd is om er het maximale qua opbrengst uit te halen. Dat vind ik niet netjes (zacht uitgedrukt).

Reactie Data Recovery Nederland:

Beste Judith,
Bedankt voor je recensie.
Allereerst vinden wij het ontzettend fijn dat jij je data weer terug hebt.
We hechten er veel belang aan klanten met een tevreden gevoel achter te laten en het spijt ons zeer dat jij onze dienstverlening op deze manier hebt ervaren. Op dit moment hebben wij nog niet alle gegevens om een antwoord op je review te geven. Wij gaan hier intern naar kijken en komen er bij je op terug.
Team DRN

Score voor Data Recovery Nederland: 1.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee