1951 beoordelingen

Aanmeldingprocedure
Recovery resultaat

Pc2day

Goed, maar kan beter!

Mooie automatisering wat betreft de afhandeling en snelheid van het geheel. Goede verpakking en nette geleverde apparatuur. Leuk cadeautje voor de feestdagen bij het daadwerkelijke pakket.

Persoonlijk contact zou erg fijn zijn, nu wordt alles via een automatische computer geregeld maar als er extra vragen zijn of puntjes die mis gaan, dan is een persoonlijk antwoord ver te zoeken.
Heel erg jammer, dat maakt het stukje persoonlijk contact toch erg negatief. Het algemene gevoel bij dit bedrijf is dan ook helaas een stuk slechter dan anderen.

Voor het geld wat er wordt uit gegeven is een klein stukje persoonlijk contact toch wel gewenst.

Doe er wat mee zou ik zeggen.

Reactie Data Recovery Nederland:

Beste klant,
Dank voor je hoge beoordeling.
Wij nemen je opmerking zeer serieus. Persoonlijk contact is inderdaad fijn.
Wij zien dat wij 2 cases succesvol en zonder problemen voor je hebben afgerond. Echter, om onbekende redenen is één van onze mails nooit bij je aangekomen waardoor je persoonlijk contact miste, wat wij héél vervelend vinden. Dit is niet onze normale manier van communiceren.
Wij vinden het erg belangrijk dat jij je gehoord voelt en bij vragen of opmerkingen moet jij ten alle tijden bij ons terecht kunnen.
Gelukkig is alles toch nog goed gekomen en konden wij ook jou snel helpen en van je bestanden voorzien.
Veel succes met de herstelde data!
Team DRN

Score voor Data Recovery Nederland: 4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja