1962 beoordelingen

Aanmeldingprocedure
Recovery resultaat

KersseComm

Al mijn gegevens zijn hersteld. Het duurde wel even voordat ik de nieuwe harde schijf in huis had.

Er wordt meerdere keren in het proces om akkoord gevraagd, waardoor je precies weet wat het gaat kosten.

In de offerte staat wat er waarschijnlijk mis is, maar ik heb nooit meer gehoord wat nou precies het probleem heeft veroorzaakt. Dat had ik wel interessant gevonden om te weten.
Nadat ik in de laatste fase had aangegeven hoe ik mijn herstelde bestanden wilde ontvangen, duurde het nog een paar dagen voordat ik een track and trace kreeg.

Reactie Data Recovery Nederland:

Beste klant,
Heel erg bedankt voor je mooie review.
Wij snappen dat het interessant is te weten wat het probleem heeft veroorzaakt. Er zijn talloze mogelijke oorzaken voor beschadigingen van harde schijven: een val, stoot, kortsluiting, piekspanning, ouderdom, niet juist afsluiten van de computer etc. Door ons is niet vast te stellen wat het probleem heeft veroorzaakt. Wij kunnen enkel de soort schade traceren.
We doen ons best om iedereen, zelfs tijdens deze pandemie, zo vlot mogelijk te helpen, Fijn dat ondanks alles toch goed is gekomen en ook jij weer kunt beschikken over je waardevolle data.
Nog veel succes met al je herstelde bestanden!
Team DRN

Score voor Data Recovery Nederland: 4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja