1963 beoordelingen

Aanmeldingprocedure
Recovery resultaat

Jos Meester

Ik heb een uitermate positief gevoel overgehouden aan DRN. Dat heeft te maken met meerdere punten: zij begrijpen dat de kosten van recovery voor veel klanten een afschrikeffect zal hebben en leggen daarom extreem goed, maar ook duidelijk en vriendelijk uit waarom deze kosten zo hoog zijn. Daarmee worden uiteraard de kosten niet lager, maar mijn begrip hiervoor stijgt wel enorm! Ik heb enkele keren telefonisch contact gehad en verwachtte - excuses - een 'computernerd' te spreken: niets van dat al, het contact was heel prettig en behulpzaam. Dat uiteindelijk mijn data voor bijna 100% is gered is natuurlijk voor mij een enorm pluspunt, maar dat ik vooraf inzage heb gekregen in de beschadigde en te redden data en de correcte terugzending van mijn harddisk was voor mij echt top!

Communicatie vooraf, zowel op de website als telefonisch. Ik voelde begrip voor het feit dat ik als klant zou terugdeinzen voor de hoge kosten van een recovery. Als u geen feedback had gevraagd, had ik u alsnog een bedankmail gestuurd, want ik ben zeer tevreden met het eindresultaat!

Reactie Data Recovery Nederland:

Beste Jos,
Hartelijk dank voor de uitgebreide en positieve beoordeling! Hier doen we het voor.
We zijn erg blij om te vernemen dat de communicatie en het recovery proces naar tevredenheid zijn verlopen.
Veel plezier met de herstelde data!
Team DRN

Score voor Data Recovery Nederland: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja