1962 beoordelingen

Aanmeldingprocedure
Recovery resultaat

Ik vond ze op internet. Met een score 95% teruggehaalde data. Voor een goede prijs vergeleken met andere datarecovery bedrijven.

Snelheid

Bij mij was de recovery ongeveer 5% van de bestanden. Bereken dan meteen een andere lagere prijs en laat de klant dat niet eisen/ vragen.

Reactie Data Recovery Nederland:

Hartelijk dank voor uw feed back en de tijd die u investeert om uw ervaring te delen. Dit helpt ons om onze kwaliteit en service nog meer te verbeteren.
Allereest vinden wij het erg vervelend dat in uw geval slechts 5% bleek te herstellen vanwege de vele bekrassingen op uw harde schijf. Bij dergelijke grote schade is het bijna onmogelijk om hier nog data vanaf te halen.
Wij hadden deze recovery als eerder kunnen stoppen als niet succesvol op grond van de offerte en de tijdsbestek. Omdat wij weten hoe belangrijk data voor klanten kunnen zijn, hebben wij bij deze recovery extra tijd, energie, onderdelen, man-uren en machine-uren ingezet. En met succes want dankzij onze expertise is het toch nog gelukt om er iets vanaf te halen.
Omdat klanttevredenheid voor ons heel belangrijk is en wij niet voor u kunnen beoordelen of de teruggewonnen data belangrijk is, hebben wij u zelfs 35% korting aangeboden op deze zeer gecompliceerde recovery.
Nogmaals, wij vinden het zeer spijtig dat u niet tevreden bent over de prijs en het resultaat. Bij deze recovery hebben wij toch dezelfde (zo niet meer) werk verricht.
David

Score voor Data Recovery Nederland: 3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja