1951 beoordelingen

Aanmeldingprocedure

Not amused.

Als je een service aanbied die voor een heel hoog bedrag iets beloofd binnen een bepaalde tijd - dan de tijd niet haalt - door wat voor reden dan ook - vertel dan niet dat je je klant helpt door er extra resources op te zetten op eigen kosten. En dat je dan maar blij moet zijn dat het toch wordt opgelost voor dezelfde prijs - hoewel te laat. Het klinkt als en is bedrog.

Reactie Data Recovery Nederland:

Allereerst hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om uw ervaring met ons bedrijf te delen. Dit heeft voor ons heel veel waarde. Daar is dit kanaal ook exact voor bedoeld.
Wij zijn ons ervan bewust dat klanten met slechte ervaringen vaak niet gehoord worden. Wij zijn blij met uw feedback.
Wij willen u graag toelichten hoe wij voor u te werk zijn gegaan.
Op 2-2-2016 heeft u van ons de offerte ontvangen. Hierin werd onder andere aangegeven; “Gedurende het recoveryproces kunnen er onvoorziene complicaties optreden. Vertragingen in het proces zullen tijdig worden vermeld”.
Op 9-2-2016 ontvingen wij van u de opdracht voor de standaard recovery met een termijn van 4 tot 14 werkdagen.
Op 15-2-2016 (werkdag 5) werd duidelijk dat deze recovery niet binnen de gestelde termijn zou kunnen worden afgerond. Zodra dit duidelijk was, is dit direct naar u gecommuniceerd. Wij dachten dat wij u, door dit tijdig te melden, naar tevredenheid hadden ingelicht. Omdat u hiervoor korting wilde, is ook duidelijk gemaakt dat er voor ons juist hogere kosten mee gemoeid waren en maar dat voor u de prijs hetzelfde zou blijven. Wij gaan juist door daar waar andere normaal opgeven en daarvoor hebben wij u niets extra’s voor in rekening gebracht. Wij vroegen enkel om enkele dagen geduld.
U ging akkoord met de extra tijd, waarop deze recovery twee werkdagen langer heeft geduurd en gelukkig, ondanks de complicaties, met succes is afgerond.
Nogmaals bedankt voor de terugkoppeling. Op basis van uw reactie, gaan wij intern bespreken hoe wij onze communicatie in soortgelijke situaties nog beter kunnen doorvoeren.

Score voor Data Recovery Nederland: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee