Top geholpen
Reactie DAS Rechtsbijstand:
Goedemiddag, wat een topbeoordeling! Ik ben heel blij om te zien dat je zo goed geholpen bent. Mocht je ons onverhoopt nog een keer nodig hebben dan weet je ons te vinden.
Dankjewel voor de mooie cijfers en de aanbeveling.
Vriendelijke groeten,
Petra
Het Webcareteam van DAS