Soms moet ik er zelf op hameren, dat de tegenpartij gaat betalen, die zijn soms erg traag daarmee, maar uiteindelijk komt het dan wel goed !!
Reactie DAS Rechtsbijstand:
Goedemorgen, fijn dat het goed is gekomen en de wederpartij uiteindelijk wel betaald heeft. Bedankt voor het plaatsen van de mooie beoordeling.
Vriendelijke groeten,
Petra
Het Webcareteam van DAS