Prima behandeld
Reactie DAS Rechtsbijstand:
Goedemiddag, fijn dat je zo tevreden bent en ons met een mooie 8 hebt beoordeeld. Bedankt voor het delen van jouw ervaring en natuurlijk ook voor de aanbeveling!
Vriendelijke groeten,
Irene
Het webcareteam van DAS