Slecht geen enkele empathie 😪
Reactie DAS Rechtsbijstand:
Goedemiddag Ina, jammer om te zien dat je niet tevreden bent.
Je kunt altijd een klacht neerleggen bij ons via de website: Klachtenregeling van DAS | DAS
Vriendelijke groeten,
Sacha
Het Webcareteam van DAS