De kennis die jullie hebben en ik niet
Reactie DAS Rechtsbijstand:
Goedemorgen, top dat je zo tevreden bent. Dat is het fijne van een rechtsbijstandverzekering, dat je de hulp en expertise kan inschakelen van iemand met de juiste juridische kennis. Super dat jij dit ook zo ervaren hebt en dankjewel voor het delen van jouw mooie maximale beoordeling.
Vriendelijke groeten,
Petra
Het Webcareteam van DAS