Nette communicatie en verstand van zaken.
Reactie DAS Rechtsbijstand:
Goedemorgen, wat fijn om te lezen dat je tevreden bent over onze service en ons een eindoordeel van 5 mooie sterren hebt gegeven. Daar zijn we heel blij mee!
Hartelijk dank dat je je ervaring met ons hebt gedeeld.
Vriendelijke groeten,
Astrid
Het Webcareteam van DAS