Uitsluitend goede ervaring.
Reactie DAS Rechtsbijstand:
Goedemiddag, wat een mooie beoordeling heb je ons gegeven! Hier zijn we enorm blij mee. 😊
Geweldig om te lezen dat je alleen maar goede ervaringen hebt gehad.
Vind je het leuk als ik jouw tevredenheid deel met mijn collega die je heeft geholpen?
Dan hoor ik dat graag via: webcare@das.nl o.v.v. “compliment” en je dossiernummer.
Vriendelijke groeten,
Joke
Het Webcareteam van DAS