Prima
Reactie DAS Rechtsbijstand:
Goedemiddag Ina, dank je wel dat je de tijd hebt genomen om een beoordeling achter te laten.
Super om te zien dat we je prima hebben kunnen helpen en hiervoor een mooie 8 hebben gekregen.
Mocht je ons in de toekomst nogmaals nodig hebben dan gaan we voor de 5-sterren! 😉
Vriendelijke groeten,
Joke
Het Webcareteam van DAS