Tot nu toe hele goede ervaring , als de rest van het traject ook zo loopt dan ben ik dik tevreden , Het zou wel fijn zijn als ik dezelfde medewerker zou kunnen spreken , nu wisselt dat en das niet echt fijn
Reactie DAS Rechtsbijstand:
Goedemorgen Frank, wat fijn om te lezen dat je ervaring tot nu toe naar tevredenheid is verlopen. We zijn enorm blij dat je ons een tussentijds eindoordeel van 5 sterren hebt gegeven.
Hartelijk dank voor het delen van je review en geweldig dat je ons aanbeveelt.
Vriendelijke groeten,
Astrid
Het Webcareteam van DAS