Ik heb maar een korte ervaring gehad. Ik ben er uiteindelijk zelf uitgekomen. Maar het was fijn dat geregeld kort contact was.
Reactie DAS Rechtsbijstand:
Goedemorgen, fijn om te lezen dat je tevreden bent over onze service en dat alles uiteindelijk goed is opgelost. Bedankt voor je aanbeveling en dat je je ervaring met ons hebt gedeeld.
Vriendelijke groeten,
Astrid
Het Webcareteam van DAS