Mijn ervaring met DAS is zeer positief. Er was een natuurlijk verloop in de hele gang van zaken.
Reactie DAS Rechtsbijstand:
Goedemorgen, super fijn om te lezen dat het dossier naar tevredenheid is behandeld en dat je een zeer positieve ervaring hebt gehad Hartelijk dank voor het delen van je review.
Mocht je weer juridische hulp nodig hebben, staan wij uiteraard voor je klaar.
Vriendelijke groeten,
Astrid
Het Webcareteam van DAS