Ik kreeg wel het gevoel dat DAS het zo snel mogelijk wilde afhandelen, dat vond ik vervelend.
Reactie DAS Rechtsbijstand:
Goedemiddag, het spijt mij dat je een vervelend gevoel hebt over de afhandeling van je zaak. Toch bedankt voor het delen van je ervaring en dat je ons aanbeveelt.
Vriendelijke groeten,
Antoinette
Het Webcareteam van DAS