Offerte
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

A.G. Roose

Naar aanleiding van ons bezoek aan de woonbeurs in Martiniplaza heb ik een offerte aangevraagd. Met excuses voor de vertraging, vanwege de grote belangstelling op de beurs, heb ik een offerte ontvangen. In deze offerte was echter niet een optie opgenomen die wij wel hadden besproken. Op 23 maart 2017 heb ik per e-mail gevraagd om ook nog een offerte op te maken voor die optie (was een minder dure optie). Tot op heden echter geen enkele reactie ontvangen. Op de beurs heel enthousiast doen en vervolgens niets meer van je laten horen vind ik niet heel klantvriendelijk en correct.

Ik ben dan ook behoorlijk teleurgesteld in dit bedrijf!

Altijd reageren op vragen van potentiële klanten

Reactie Dak en Gevel Noord:

Geachte heer Roose,

Wij vinden het zeer vervelend dat u onze diensten zo heeft ervaren. Wij streven erg naar klanttevredenheid, op 9 augustus jl. hebben wij u daarom een email gestuurd met onze reactie op uw review. Helaas hebben wij hierop niets meer van u mogen vernemen.

Wij hopen graag van u te mogen vernemen zodat wij dit verder met u kunnen bespreken en oplossen. Zou u contact met ons op willen nemen via info@dakengevelnoord.nl of 0599-470307? Alvast hartelijk dank!

Met vriendelijk groet,

Elise Hageman
Dak- & Gevel Noord

Score voor Dak en Gevel Noord: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee