In het begin vonden we het lastig om de ontwerptool onder de knieen te krijgen. Uitleg van de tool hadden we niet snel gevonden. Maar wellicht lag dit bij ons. Ook de mogelijkheid om tekst later aan te passen vonden we lastig, cursor bleef verspringen na een aanpassing. Ook format van voorbeeld kaart vonden we klein.
Kwaliteit vinden het uitstekend. Evenals de levering. Ok dat vanuit Daglief nogmaals naar lay-out gekeken wordt is een pré .

Reactie Daglief | Rouw & herinneren:

Dank u wel voor uw beoordeling! Heel fijn dat u tevreden bent over de levering en kwaliteit en dat u het gewaardeerd heeft dat we de opmaak voor u hebben nagekeken en nog iets hebben aangepast.
Wel heel vervelend dat u problemen heeft ondervonden tijdens het bewerken. Wij zijn zeven dagen per week bereikbaar via telefoon en live chat om u te ondersteunen bij vragen. Ik had graag even met u meegekeken. Het verspringen van de cursor hebben we niet eerder gehoord. Via het + bovenin kunt u het werkblad vergroten.
Hopelijk volgen er veel fijne reacties op de kaart. Heel veel sterkte en een mooi afscheid gewenst.
Team Daglief

Score voor Daglief | Rouwkaarten: 3.5/5