M. Schuit

Ik heb zowel overlijdenskaarten als dankbetuigingskaarten via de website besteld. Op zich was alles makkelijk zelf te ontwerpen maar toch liep ik beide keren tegen een paar kleine dingen aan waar ik niet uit kwam. Via de live chat met Muriël (en 1x zelfs even telefonisch) werd alles prima en zeer correct opgelost. Zelfs kleine dingetjes die mij zelf niet waren opgevallen maar haar wel, werden keurig netjes bijgewerkt. Er werd dus ook echt goed meegedacht. Alle lof hiervoor, een meer dan uitstekende service! De kaarten zagen er ook prima uit en zijn netjes afgeleverd. Klein minpuntje (zover je hier van een minpuntje kunt spreken): ik heb de 1e keer enveloppen moeten bijbestellen want had er niet voldoende. Een paar enveloppen zouden toch gewoon via een envelop door de bus moeten kunnen worden bezorgd maar deze kwamen ook in de grote kartonnen box (waarvoor dus 2,50 verzendkosten wat op zich voor een pakket niet veel is). Misschien dat jullie hier iets mee kunnen in de toekomst.

M. Schuit

Reactie Daglief | Rouw & herinneren:

Beste M. Schuit,
Dank u wel voor uw mooie beoordeling.
We gaan inderdaad kijken of we kleine pakketten als brievenbuspakket kunnen versturen.
Hartelijk dank voor uw feedback.
Team Daglief

Score voor Daglief | Rouwkaarten: 5/5
Zou je DAGLIEF aanbevelen? Ja
rouwkaarten of dankbetuigingen: Rouwkaarten en dankbetuigingen