Sayarina hoogland

Geen contact gehad, was niet nodig, website was duidelijk en product was mooi/verzorgd ingepakt. Ik raakte enkel even in de war van de verpakking van selsiuz: er stond op steel (de kraan was zilver op de doos). Ik dacht even dat ik zilver had ontvangen, maar gelukkig ontving ik goud:) misschien is om mee te nemen voor de verpakking?

Klacht bij levering PostNL: de gehele verzenddoos met inhoud is 13 kg, in de regel moet PostNL het in mijn complex naar boven brengen met de trap. Ik woon 3 hoog. Geen lift.
Ik gaf aan een hersenletsel te hebben en meneer durfde nog te vragen: kun je mij tegemoet lopen. Ik heb het besluit gemaakt dat te doen, maar de doos was voor mij te zwaar, ik struikelde bij mijn draai. Ik heb last van goede duizeligheid, dus draaiende beweging met gewicht is dus even wat te veel;). Ik vond het beschamend, maar ik dacht zelf. Na meneer zal dit wel zeggen omdat het zwaarder is dan 25kg. Toen dacht ik: nee dat klopt niet. Want 1 het is een kraan met boiler + anders zouden ze misschien met meer man komen. Ik weet dat jullie hier geen grip op hebben, maar ik sta perplex. Wat vinden jullie hier eigenlijk van? En Zouden jullie doen?

Levertijd, duidelijke website + extra uitleg mbt hardheid water (wist ik niet) + gelijk de oplossing hebben (inventum/selsiuz boiler) heel fijn.

Minpunten: manier van leveren(maar lag niet aan creatymyown zelf)

Score voor CreateMyOwn.nl: 3.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja