HelloFresh

Als HSE Manager had ik een duidelijk doel voor een veiligheidscampagne en de mascotte. Wij werken in een omgeving waar er verschillende talen worden gesproken. De mascotte moest toegankelijk zijn voor iedereen ongeacht taal of afkomst. Ik vond het belangrijk dat het een mascotte werd die mensen kon ondersteunen en leren op het gebied van veiligheid en geen politieagent.

Na een aantal intensieve sessie hebben de heren van Cooler Media een indrukwekkende prestatie geleverd. De mascotte, Larry the Lime is exact waar ik naar op zoek was en zijn karakter past perfect! Hij is met open armen ontvangen en gaat ook op andere afdelingen rond!
Dank aan de heren van Cooler Media voor hun vermogen om mijn visie zo goed te animeren en tot leven te brengen!

Hoe verliep het productieprocess?

Het begrijpen van de wens die ik had en deze vertalen naar een animatie campagne

Reactie Cooler Media:

Beste Anisa,
Dank voor deze geweldige review! Wat een mooie woorden. We hebben met enorm veel plezier gewerkt aan de ontwikkeling van Larry en zie uit naar de volgende stappen in onze samenwerking.

Score voor Cooler Media: 5/5
Zou je dit bedrijf aanbevelen? Ja