Ballast Nedam Industriebouw

Cooler Media is een zeer fijn bedrijf om mee samen te werken. Ze zijn een creatief, enthousiast, professioneel en gezellig team. Iedere video start met een magic meeting en hun creativiteit daarin is zeker magic. Wij, Ballast Nedam Industriebouw, leverde de input en zij begonnen gelijk met het bedenken van een script én tekeningen. Ook heel leuk om mee te maken! Ook is een pluspunt dat het team onze 'cultuur' snel en goed aanvoelde. De boodschap die we over wilde brengen in combinatie met een vleugje humor, wat zeker een leidraad is onze organisatie. Het eindresultaat mag er zijn. Met een prettige samenwerking hebben we met elkaar iets heel moois en informatiefs mogen neerzetten.

Hoe verliep het productieprocess?

Zeer goed. Vooraf zijn er duidelijk afspraken gemaakt of wie wat en wanneer dient aan te leveren. De medewerkers zijn ook altijd goed telefonisch bereikbaar, wat het makkelijk maakt om even snel wat door te nemen of te bespreken.

Absoluut hun creativiteit en kunde!

Reactie Cooler Media:

Met zo’n mooie review gaat bij ons de 🍾 champagne open!
Hartelijk dank voor de fijne samenwerking en jullie super positieve bijdrage aan deze co-creatie!

Score voor Cooler Media: 5/5
Zou je dit bedrijf aanbevelen? Ja