MG Real Estate Investments BV

Helaas hebben wij een negatieve ervaring. Bedrijf is deskundig en beschikt over voldoende kwaliteiten voor het maken van een professioneel product. Echter komt het bedrijf met verassingen in de prijzen. Eerst de belofte van een vast bedrag, daar staan in de offerte ineens reiskosten bij. Bedrijf geeft toe dat dit principieel incorrect is en doet toezegging de reiskosten niet te berekenen. Echter een dag voor afspraak komt medewerker terug met het bericht dat ze extra kosten toch berekenen, dus go of no go? Kwaliteit is 1, maar betrouwbaarheid, aan woord houden, niet met extra kosten komen, daar kan verbetering plaatsvinden. Dit neemt niet weg dat de mensen wel meedenken en aardig zijn, maar zakelijk gezien hebben we alleen baat bij betrouwbaarheid, kwaliteit en prijs. Tenslotte mailt medewerker om 18.00 met dit verhaal, en vermeld dat hij per mobiel bereikbaar is. Helaas niet bereikbaar en niet teruggebeld ondanks SMS.

Hoe verliep het productieprocess?

Het productieproces is als gevolg van de "verassingen" in de afspraken door ons geannuleerd.

Wij zijn ervan overtuigd dat dit bedrijf de kwaliteiten en kennis in huis heeft een goede video te maken, dat is immers te zien op de Portfolio pagina van de website.

Reactie Cooler Media:

Bedankt voor je gebalanceerde review. Vervelend om te lezen dat voor jou het aankoopproces niet goed is verlopen.
Cooler Media streeft naar volledige transparantie en bied daarom, op de diensten waar dat kan, vaste tarieven. Variabelen als reiskosten zijn afhankelijk van jouw wensen en het aantal locaties waarop we filmen en daarom niet vooraf te begroten. Dit is in het begin wellicht niet duidelijk uitgelegd maar daarna door mij en medewerkers zeker wel.
Er is weldegelijk gereageerd op alle belletjes en SMS-jes die je buiten onze werktijden verstuurde. Helaas hebben onze medewerkers (ook tot mijn grote spijt) meer te doen dan enkel voor mij en mijn klanten werken. Zoals een voetbaltraining, waardoor we soms wat later konden reageren.
We zullen je verbeterpunten meenemen en waar mogelijk nog meer duidelijkheid scheppen omtrent onze kostenstructuur. Ik hoop je in de toekomst nog te mogen verwelkomen als klant zodat wij de beloftes die zijn gedaan alsnog kunnen waarmaken.
Sven Cooler
Oprichter & CEO
Cooler Media B.V.

Score voor Cooler Media: 2.5/5
Zou je dit bedrijf aanbevelen? Nee