Jashley Schipper

Hele lage kwaliteit producten

Beschrijf hier uw ervaring

Ik heb een digitizer + speciale schroevendraaiers voor de Nintendo switch gekocht. De schroevendraaiers zijn van lage kwaliteit en verpesten de schroeven. Ook de digitizer is van lage kwaliteit. Slechts een klein gebied van de digitizer werkt, de rest van de digitizer reageert niet eens. Communicatie met de webwinkel was alles behalve profesioneel. Het zou gaan om een gebruikersfout maar zou wel 50% van de waarde als restitutie krijgen. Ik heb nog een vraag teruggesteld en nog niet geaccepteerd. Ik heb geen antwoord meer gekregen en uiteindelijk €5 terug gekregen.

Verbeterpunten? De kwaliteit van de producten en de manier van communiceren was ook niet profesioneel

Reactie Consolepro.nl:

Beste Jashley.
Uit onze email wisseling kan ik inderdaad lezen dat je zelf al aangeeft per ongeluk de schroeven dol gedraaid te hebben. Dat je nu dat aan de geleverde schroevendraaier toeschrijft is opvallend, en zeker ook omdat wij zelf precies dezelfde schroevendraaiers gebruiken als wij zelf reparaties uitvoeren.
Let op: Zeker bij oudere toestellen willen de schroeven soms wel eens heel vast zitten, het is dan heel belangrijk op de juiste manier kracht te zetten (een klein beetje duwen met de andere hand) anders dan draai je inderdaad de schroeven dol zoals je ondervonden hebt.
Wat betreft de digitizer kunnen wij hier over geen melding terug vinden in de communicatie welke je met ons gehad hebt. Wij zullen contact met je opnemen hierover zodat je het onderdeel kosteloos kunt omruilen.
Met vriendelijke groet, Consolepro.

Score voor Consolepro.nl: 1/5
Beveelt u dit bedrijf aan Nee