M

Het begon slecht maar het is goed afgelopen

Beschrijf hier uw ervaring

Het product Blijkt nep te zijn maar ze hebben het goed opgelost op het einde kost het niks maar ik heb ook geen product door de leverancier was ik en de winkel genept

beter informatie aanvragen bij de leverancier over de product of hij wel echt is of nep

Reactie Consolepro.nl:

Beste Martin
Helaas zijn wij onlangs gedupeerd door een wat achteraf blijkt onbetrouwbare leverancier van NES Classic consoles.
Vorige week kregen wij bericht van een klant dat er iets niet klopte. Wij hebben meteen een onderzoek ingesteld in onze voorraad. Toen hebben wij inderdaad moeten constateren dat de recent aan ons geleverde consoles niet origineel bleken te zijn.
Dezelfde dag nog hebben wij het betreffende artikel van onze website gehaald. Tevens hebben wij de getroffen klanten aangeschreven om de mogelijkheid te bieden het artikel kosteloos naar ons te retourneren. Van dit aanbod heb je gelukkig gebruik gemaakt. Je hebt binnen twee dagen je volledige betaling terug ontvangen.
Naar aanleiding van je recensie hebben wij nog even telefonisch contact met je gehad en onze excuses aangeboden voor hetgeen voorgevallen is.
ConsolePro.nl

Score voor Consolepro.nl: 4/5
Beveelt u dit bedrijf aan Ja