E. van der Kleij

Goed idee om dit product aan te bieden, resultaat redelijk

Sterke of juist verbeterpunten/tips?

Ik heb een dekbedhoes laten maken:

Tip: Geef duidelijk aan op de site dat de hoes aan 2 kanten bedrukt wordt en dat het dus mogelijk is om 2 verschillende ontwerpen aan te leveren (voorkant en achterkant)

Verbeterpunten: Ik heb gevraagd om een proefdruk, maar deze niet ontvangen (pas op vraag nadat het dekbed al bedrukt was). Als ik de proefdruk wel tijdig had ontvangen, had ik nog een aanpassing kunnen doen (op de proefdruk was duidelijk te zien dat een deel van het dekbed veel donkerder was dan de rest. Dit was op het ontwerp niet zichtbaar.

Verder vindt ik het raar dat het product al gemaakt wordt, terwijl nog geen goedkeuring is gegeven door de klant. Waarom wordt anders een proefdruk aangeboden.

Materiaal hoes: erg dun

Hoe heb je ons gevonden?

Google zoek resultaten

Reactie Company7.nl:

Goedemiddag,
Jammer dat ik ga reageren op een enigszins negatieve beoordeling ipv alle positieve die er zijn maar....omdat de template niet is gebruikt, dus er is geen drukwerk bestand aangeleverd wordt het aangeleverde gebruikt voor de voor en achterkant.
Dat de achterkant wordt bedrukt staat ook bij het product (omschrijving) en uiteraard in het opmaak bestand maar als deze niet gebruikt wordt dan wordt er inderdaad het bestand aan de voor en achterkant gebruikt..
En wat betreft de proefdruk, dit is niet meer of minder dan een controle van het bestand met een schermafbeelding per mail van het aangeleverde,
Dus het staat er wel bij maar ik snap en begrijp dat dit niet door iedereen wordt gelezen;
Een fijne dag toegewenst!
Gerbrand Nicolai
Company7