Heel slecht, ik zou hier nooit meer wat kopen
Uw beoordeling
Bij aanvraag zeer snel gereageerd. Heel fijn.
Sterke of juist verbeterpunten/tips?
Kom je afspraken na.
Er kan altijd iets fout gaan maar zorg er voor dat je dit soort zaken netjes oplost.
Als je niet de kwaliteit levert waarvan jezelf aangeeft dat dit inderdaad niet netjes is moet je dit wel oplossen en niet nooit meer iets van je laten horen. Zelfs niet als wij als klant meerdere keren aangeven dat je dit nog vergeten bent.
Als je afspraken maakt per mail die zwart op wit staan moet je dit wel zo leveren. Niet later iets anders mailen als de afspraken al zijn bevestigt. Zonder bericht dat deze nieuwe afspraken voor ons ook akkoord zijn kan het natuurlijk niet zo zijn dat die in een keer leidend zijn.
Reactie Company7.nl:
Martijn,
We hebben je een overzicht gemaild over wat we gingen printen, na levering ga je dan reageren dat het niet goed is, dat werkt inderdaad niet...