Alleen maar lof, aardige klantvriendelijke meneer aan de telefoon met goede adviezen.
Super eerst een mail terug met hoe het eruit zou gaan zien. Ik ben heel erg blij met het resultaat.
Uw beoordeling
Klantvriendelijk, top resultaat en ook nog betaalbaar
Sterke of juist verbeterpunten/tips?
De verpakking bij het verzenden, karton was iets open gegaan en daardoor zat er een deuk in mijn product, gelukkig op het donkere gedeelte dus valt het niet zo op.
Dit ligt natuurlijk aan DHL, maar misschien iet op de verpakking dat het kwetsbaar is ofzo.
Reactie Company7.nl:
Goedemorgen,
Dank voor je beoordeling,
Als een product niet goed geleverd is (ook al is het DHL zijn schuld) mogen we daar dan een foto van?
Na je foto gaan we een herstel inzetten, het is namelijk niet de bedoeling dat je producten binnen krijgt die beschadigd zijn,
Hoor het graag!