Martella Lina

Hallo, ik had een kussensloop van Velfont bij jullie besteld.Spijtig genoeg was de maat verkeerd. Ik heb dit via Whatsapp gemeld en heb een duidelijk en vriendelijk antwoord gehad over hoe ik te werk moest gaan om die te ku ruilen. Nieuwe bestellen, foute terugsturen met retoursformulier. Wat ik ook gedaan heb. Waar ben ik dan niet tevreden over? Er werd mij niets gemeld over de retourkosten die ik zelf heb moeten betalen. 16,40 euro! Ik begrijp wel dat het voor jullie ook zware kosten zijn:gratis levering en dan nog retoursonkosten. Wat ik een minpunt vind is dat nergens staat dat deze kosten voor de koper zijn. Had ik dat geweten dan had ik die kussensloop gehouden en toch een andere besteld. Nu heb ik eigenlijk één kussensloop die me rond de 47 euro kost. Hopelijk crediteren jullie mij het bedrag van de onjuiste maat anders wordt dat een héél dure kussensloop! Dit verhaal heb ik ook via whatsapp geschreven maar daar heb ik dan geen antwoord op gekregen. Dus als iemand mij dat vraagt zeg ik wel eerlijk, snelle service, goede artikels maar zorg dat ge niets moet terugsturen!
MVG

Reactie Comfort-producten.nl:

Beste Lina,
Bedankt voor de review. Wij hebben deze verzendkosten reeds naar u toe betaald, daar wij ook internationaal geen verzendkosten rekenen. Wilt u iets naar ons retour sturen dan zijn deze kosten voor u. Wij maken hier geen geheim van, dit staat op de retourenpagina vermeld.
Wij geven altijd passend advies op voorhand zodat er eigenlijk nooit retouren nodig zijn. Zo ontlasten we hier mee het milieu zodat er niet onnodig veel pakketten heen en weer worden verstuurd.
Vertrouwend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd, mochten er nog vragen zijn dan beantwoorden we deze graag.
Comfort-Producten

Score voor Comfort-producten.nl: 3/5
Beveelt u dit bedrijf aan Nee