Marco

Voor de zaak 4 paar verwarmbare Lenz sokken gekocht bij Comfort products deze sokken werken alleen als je een schaap aan je voeten bindt om ze warm te houden en zo zeggen ze niet bij werkschoenen maar dat staat nergens beschreven. 2 paar gebruikt en 2 paar nog in de doos maar terug nemen doen ze niet bij gebuikte producten zeggen ze, ook niet als deze niet gebruikt zijn, we konden wel bij deze zaak goed geïsoleerde schoenen kopen... ja dat snap ik eerst na 620 euro aan 4 paar sokken betaald te hebben die niet werken en na 3 uur op de hoogste stand leeg zijn en nog niet warm bij 5 graden Celsius. Ok we snappen dat je het gebruikte paar sokken niet terug neemt uit hygiëne opzicht maar het paar in de doos toch wel en zich maar verschuilen achter het consumenten recht en niet als je iets voor de zaak koopt maar als we deze particulier hadden aangeschaft hadden ze deze hele order ook niet terug genomen zo zeggen ze. Wat wel snel geregeld was, is de betaling die de eerste keer met PayPal mislukt was maar dit probleem was binnen 5 minuten opgelost. zeer slechte ervaring met dit bedrijf.

Reactie Comfort-producten.nl:

Beste Marco,
Bedankt voor de review. Ik denk dat u ons per ongeluk verwart met een ander bedrijf, wij leveren namelijk geen opvolgende schoenen. Wat u beschrijft mag natuurlijk niet gebeuren. Wij zijn pas tevreden als onze klanten tevreden zijn, dit kunt u met trots lezen bij de reeds 1.500+ reviews :)
Wij wensen u toch succes met de afhandeling en mochten we u ergens mee kunnen ondersteunen dan kunt u altijd onze klantenservice bellen: 0850-653170 bereikbaar van 08:00 tot 22:00
Team Comfort-Producten

Score voor Comfort-producten.nl: 0.5/5
Beveelt u dit bedrijf aan Nee