Fondse

Alles klopte. Vlot geleverd door bedrijf, maar transporteur heeft niet op zaterdag geleverd.

Goede prijs / kwaliteit verhouding

Misschien niet op de website vermelden dat de transporteur op zaterdag levert in Nederland. Er kwam een duidelijk bericht dat Het pakket bij de transporteur was aangeboden en daarna deed de T & T het NIET meer. Mijn Mail hierop naar het bedrijf werd (natuurlijk) op zaterdag niet meer beantwoord, maar wel meteen maandag. Overmacht voor jullie bedrijf, maar niet waarmaken wat op de site staat door de c transporteur..

Reactie Comfort-Kussen.nl:

Beste,
Bedankt voor uw beoordeling. Wij vinden het heel vervelend dat uw bestelling niet op tijd is geleverd. Onze vervoerder levert wel degelijk op zaterdag, dus dat is zeker geen loze belofte van onze kant. Het is echter zo dat er bij uw zending wat fout is gegaan bij onze vervoerder. En dat is overmacht van onze kant.
Wij houden de servicelevel van onze vervoerder dagelijks in de gaten. Gemiddeld voldoen zij aan de afsprakenl. Helaas is het onmogelijk om te verwachten dat 100% van de pakketten op tijd worden geleverd. Geen enkele vervoerder kan dat garanderen.
Wij vinden het nogmaals vervelend dat uw zending buiten die service level viel. Wij zijn continu bezig om ook de problemen bij de vervoerder te minimaliseren, voor zo ver wij daar invloed op hebben.
Ik hoop dat alles verder wel naar wens is.
Harald Harms

Score voor Comfort-Kussen.nl: 3.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Honden bench.