Kwaliteit vetbed bijzonder slecht. Is op de site niet te zien. Gewoon een stukje van een rol gesneden en daar 7 euro voor betalen. Belachelijk!
Sterke punten
-
Verbeterpunten of tips
Verduidelijk informatie
Reactie Comfort-Kussen.nl:
Beste Nico,
Ik vind het jammer dat u niet tevreden bent over de kwaliteit van het vetbed. Wij snijden het inderdaad van de rol. Sommige bedrijven leveren vetbed met een bies er omheen. Wij snijden vetbed op bestelling, daardoor hebben wij weinig gesneden vetbed op voorraad en kunnen makkelijker een groter assortiment aan kleuren en designs aanbieden.
Vetbed pluist een beetje als gevolg van het snijden. Die pluisjes bent u na de eerste wasbeurt kwijt. Daarna pluist het niet en het rafelt ook niet. Ombiesen van vetbed heeft verder geen toegevoegde waarde mbt de duurzaamheid van het product.
Als u niet tevreden bent met het vetbed, dan kunt u het ook binnen 14 dagen na aankoop retourneren, mits het ongebruikt is. Zie de menu optie klantenservice op onze website.
Als u verder nog vragen heeft en/of opmerkingen heeft, dan hoor ik dat graag!
Met vriendelijke groet,
Harald Harms