Snelle levering maar bij even niet aanwezig miet je zelf faam bellen of Online andere afspraak naken waarbij er geen mogelijkheid id om dagdeelaan re geven. Gemist dus maar hele dag thuis gaan zitten wachten
Ik bestelde kussenvulling op order stond ineens kussen. Hierover gemaild en nooit antwoord gekregen
Bestelling gedaan op/ 26.3 en op 4.4 ontvang ik hopelijk ( als de secr niet even is assen of pauzeren als ze komen, mijn bestling
Sterke punten
Nee
Verbeterpunten of tips
Ander bezorbedrijg die zf vaker langskomt of met ophaling in de buurt
Reactie Comfort-Kussen.nl:
Beste mw. Kuiper,
Wij hebben geen email van u ontvangen mbt uw bestelling?!
Ik heb uw bestelling zojuist na gekeken. Volgens onze gegevens heeft u een kussen navulling besteld, en dat is ook wat er op uw bestelbon staat.
Onze pakketdienst heeft een 24 uur service. Dat betekend dat bestellingen die bij ons vertrekken, de volgende dag bij de klant worden geleverd. Er moet getekend worden voor ontvangst. Als er niemand aanwezig is, dan krijgt u een "niet thuis" kaartje in de brievenbus en kunt u zelf een nieuwe afleverafspraak maken voor het afleveren van het pakket. Onze pakketdienst biedt helaas nog niet de mogelijkheid om een dagdeel te kiezen voor afleveren.
Als u niet tevreden bent over de pakketdient die wij gebruiken, dan hoor ik graag wat uw klachten zijn. Dan neem ik dat op met onze accountmanager zodat daar misschien wat aan gedaan kan worden.
Als u verder nog vragen en/of opmerkingen heeft, dan hoor ik dat graag!
Met vriendelijke groet,
Comfort-Kussen
Harald Harms