Claire

Ik heb onlangs deelgenomen aan een cursus Lifecoach.

Ten eerste wil ik graag benadrukken dat de cursusinhoud uitstekend was. Veel aspecten van de coachingstechnieken en hulpmiddelen komen aan bod in de cursus , waardoor ik een grondig begrip kreeg van de verschillende facetten van het lifecoaching. De onderwerpen waren goed gestructureerd en het cursusmateriaal bood voldoende diepgang om de concepten volledig te begrijpen.

Een aspect dat ik echt waardeerde, was de inclusie van veel praktijkvoorbeelden. Deze voorbeelden boden inzicht in hoe de coachingstechnieken in real-life situaties worden toegepast. Dit maakte de leerervaring levendig en hielp me om de theorie beter te begrijpen en toe te passen in de praktijk. Het stelde me ook in staat om me beter voor te bereiden op het werken met cliënten buiten de cursus.

Wat mij persoonlijk goed hielp was de mogelijkheid om proefexamens te doen ter voorbereiding op het uiteindelijke examen. Deze proefexamens waren representatief voor de vragen en de structuur van het daadwerkelijke examen, waardoor ik mezelf kon testen en mijn kennisniveau kon beoordelen. Dit heeft me enorm geholpen om zelfverzekerd en goed voorbereid aan het examen deel te nemen.

Wat betreft de prijs-kwaliteitverhouding, ben ik erg tevreden. De cursus bood zeker waarde voor het geld dat ik heb geïnvesteerd. De kwaliteit van het lesmateriaal, de begeleiding en de beschikbare bronnen waren allemaal van hoog niveau. Het voelde als een verstandige investering in mijn persoonlijke en professionele ontwikkeling.

Al met al kan ik met volle overtuiging zeggen dat de Lifecoach-cursus die ik heb gevolgd een uitstekende keuze was. Ik zou deze cursus dan ook ten zeerste aanbevelen aan iedereen die geïnteresseerd is in het ontwikkelen van vaardigheden op het gebied van lifecoaching.

Reactie CIVAS Opleidingen:

Wat fijn om te horen dat de opleiding Lifecoach bij Civas je zo goed is bevallen en dank voor je feedback over de opleiding! We hopen je in de toekomst natuurlijk weer terug te zien bij Civas!

Score voor CIVAS Opleidingen: 4.5/5
Zou u Civas Opleidingen aanbevelen? Ja