Deskundigheid
Veiligheid
Medewerkers

Vanderbeke Johan

Goede ontvangst

Op welke vestiging bent u geweest?

Brussel

Geen lift en geen verlichting in de trapgang

Reactie CitySafes:

Geachte
Allereerst willen wij u bedanken voor de review die u aan ons gaf. Mede hier door kunnen wij verbeteringen toepassen waar nodig is .
U had opgemerkt dat er in de trappen hal geen verlichting is. Deze is in ieder geval wel aanwezig en is normaal altijd aan. Dit zal gaan om een éénmalig voorval. Onze excuses hiervoor. Moest u het toch nog eens opmerken mag u het uiteraard aan onze medewerker melden en zij zal dit meten oplossen .
Wat het ontbreken van een lift betreft . Helaas kunnen wij om verschillende redenen niet op iedere vestiging een lift realiseren. In Brussel is er een lift aanwezig, waarschijnlijk was er een reden opdat deze op het moment van uw bezoek niet in werking was.
Doordat in de selectie van een pand de veiligheid het belangrijkst is, moeten wij soms op andere vlakken tegemoetkom.
Wij hebben verschillende vestigingen waar de kluizen zich op de gelijkvloers bevinden.
Voor onze klanten is het mogelijk om kosteloos over te stappen naar een vestiging welke gemakkelijker toegankelijk is.
Indien u gebruik wilt maken van deze overstap kunt u contact opnemen op het telefoonnummer 02/486-80-00

Score voor CitySafes: 3.5/5
Zou u CitySafes aanbevelen? Ja