Deskundigheid
Veiligheid
Medewerkers

Patricia hendrickx

Op welke vestiging bent u geweest?

Antwerpen

Geen klassieke sloten op deuren maar met badge of fingerprint of zo werken. Deuren lijken niet erg beveiligd (dun)

Reactie CitySafes:

We willen u bedanken voor de tijd die u nam om een review te schrijven en de verbeterpunten die u suggereert.
Op vlak van veiligheid willen wij toelichten dat wij de hoogst haalbare veiligheidsgraad mogelijk in België hanteren: categorie 4+. Dit betekent onder meer 24/7 cameratoezicht en dat we direct in verbinding staan met de alarmcentrale.
CitySafes Antwerpen is gevestigd in het geklasseerde gebouw van de Nationale Bank en niet vrij toegankelijk. Klanten worden steeds begeleid tot aan de vestiging. Eens binnen hangen er vanzelfsprekend camera's en kunnen alle medewerkers en de beveiliging kijken of er geen ongewenste gasten naar binnen lopen, waardoor u zich onmiddellijk veilig voelt. De volgende deur kan alleen door een medewerker worden geopend om u verder te laten.
Nogmaals hartelijk dank voor uw feedback, wij nemen dit mee om onze service te verbeteren. Hopelijk verlopen uw volgende bezoeken met een veilig gevoel en zult u ons in de toekomst wel vol overtuiging kunnen aanbevelen.

Score voor CitySafes: 3/5
Zou u CitySafes aanbevelen? Ja