Deskundigheid
Veiligheid
Medewerkers

N/A

Professionele aanpak maar extreem verbaasd over de zeer hoge tarieven.

Op welke vestiging bent u geweest?

Antwerpen

Herbekijk jullie tarieven. Veel te duur (waarschijnlijk omdat jullie het monopolie hebben).

Reactie CitySafes:

Hartelijk dank voor uw review. Wij danken u voor uw vermelding van onze professionele aanpak. Jammer te lezen dat u niet tevreden bent over onze tarieven. We waren graag telefonisch met u in contact gekomen om het een en ander toe te lichten. Helaas bent u in ons systeem niet bekend waardoor we u niet kunnen telefoneren. .
Graag willen wij via deze weg toelichting geven. Wij zijn inderdaad duurder dan de banken. Deze bieden de kluizen tegen kostprijs aan als extra dienst voor hun klanten. Zij verdienen op andere producten zoals de betaalrekeningen. Echter door de hoge kosten die de kluizen met zich meebrengen stoten zij het product ook af. Deze hoge kosten komen doordat de beveiligingsmaatregelen van de kluis erg kostbaar zijn. Wij hebben de hoogst haalbare veiligheidsgraad van België: categorie 4+.
Wij hopen u hiermee reeds van dienst geweest te zijn. Indien u wenst kan u steeds contact met ons opnemen via info@citysafes.be

Score voor CitySafes: 2.5/5
Zou u CitySafes aanbevelen? Nee