De website
Contact met medewerkers
Intake afspraak
Had u vertrouwen in de deskundigheid van de zorgverlener(s)?
Hoe beoordeelt u het (voorlopige) resultaat van uw behandeling?
Afspraak maken

Mary

Teleurstellend

Sterke punten, verbeterpunten of tips?

Met de hoop en verwachting dat ik bij CDC wel gehoord en gezien zou worden, mét mijn (irreëele) angsten en pijnklacht. Helaas van een koude kermis thuis gekomen. Niks geen empathie, geen begrip, dan word ik wat dat betreft beter gezien bij mijn eigen tandarts. Maar goed, toch opgelucht dat een wortelkanaalbehandeling of kies trekken onder narcose mogelijk was, want dat kan bij mijn eigen tandarts niet. Dit werd zowel door tandarts Julio als de zorgconsulente met wie ik later sprak aangegeven. Qua diagnose spraken beiden elkaar overigens tegen. Volgens de tandarts zat er een ontsteking onder mijn kies, volgens de consulente niet, maar dat terzijde. De enige vraag was of ik gezien mijn harteitmestoornissen bij hen onder narcose mocht. Met begroting en afspraak voor een gesprek met de anesthesist ging ik huiswaarts. De volgende dag (vanochtend) kon ik al bij de anesthesist terecht. Groot was mijn verbazing, teleurstelling, boosheid en verdriet omdat ik van de receptioniste moest horen dat de behandeling niet onder narcose plaats kon vinden. Niet vanwege mijn hartritmestoornissen, nee, omdat ze dat gewoon niet doen. Punt. Het gaat me er niet om dat ik voor niets naar Best ben gereden. De hele gang van zaken, de manier waarop ik door tandarts Julio werd bejegend, de tegenstrijdige diagnose maar vooral iemand, die al doodsbang is, de hoop geven dat ze van haar pijn af kan komen. Dat steekt. Nu zal ik weer ergens anders in de door mij zo gevreesde stoel moeten. Wat een ellende!

Zou u CDC willen helpen met hun PR? Mogen ze u daarvoor een email sturen?

Nee, liever niet

Score voor CDC Complete tandzorg: 1/5
Beveelt u onze kliniek aan? Nee