De website
Contact met medewerkers
Intake afspraak
Had u vertrouwen in de deskundigheid van de zorgverlener(s)?
Hoe beoordeelt u het (voorlopige) resultaat van uw behandeling?
Afspraak maken

Nico Joosse

Begin 2017 eindelijk de stap gemaakt voor een behandeling wegens een inmiddels zeer slecht bovengebit. Het intakegesprek was eerlijk, maar iets te veel een verkooppraatje - een ietwat te rooskleurige voorstelling van zaken. Erg prettig was het contact met de behandelende tandarts hierna, dit was zeer professioneel, ter zake kundig, onafhankelijk en persoonlijk. Een duurdere behandeling waar ik naar vroeg werd zelfs afgeraden. De extractie van het bovengebit viel erg mee, alleen de eerste week was een drama omdat de noodprothese volstrekt niet paste. Dat is prima gecorrigeerd bij het verwijderen van de hechtingen. Rebase enkele maanden daarna en het uiteindelijke definitieve klikgebit waren simpelweg uitstekend, er werd goed geluisterd naar mijn opmerkingen (al moet je daar soms zelf wel een tikje assertief voor zijn). Ook andere behandelingen (ondergebit) zijn altijd snel, goed en deskundig uitgevoerd.
In tegenstelling tot andere reviews heb ik nooit problemen gehad met wachttijden!

Sterke punten, verbeterpunten of tips?

De koffie-automaten zouden vervangen kunnen worden door exemplaren die een smaakvoller bakkie schenken. Tja, als dat het belangrijkste verbeterpunt is...
Wat betreft het intake-gesprek zou ik me kunnen voorstellen dat dit als minder prettig ervaren wordt door mensen die wat minder zelfverzekerd zijn. Dat zou iets persoonlijker mogen.

Score voor CDC Complete tandzorg: 4.5/5
Beveelt u onze kliniek aan? Ja