De website
Contact met medewerkers
Intake afspraak
Had u vertrouwen in de deskundigheid van de zorgverlener(s)?
Hoe beoordeelt u het (voorlopige) resultaat van uw behandeling?
Afspraak maken

J. Bos

Dit is mijn tweede review. Dit jaar op 5 april alles laten trekken en met eerste prothese naar huis. Na een week moest ik terug om hechtingen te laten verwijderen. Toen zijn de problemen begonnen blootliggend kaakbot , splinters en vandaag 20 juli 2017 is dus ruim 3,5 maand later heeft de kaakchirurg wederom een flink stuk wortel verwijderd. Dit na diverse ontstekingen antibiotica kuren een drain in een abces een niet goed passende prothese pijn in mijn mond nog steeds en de rekeningen stromen binnen. Zelfs de kaakchirurg is een soort van wanhopig. Mijn advies denk er goed over na. Personeel is echt vriendelijk en ik weet dat er veel mensen zullen zijn die dit niet herkennen maar ik kan zeggen dat ik spijt heb van mijn beslissing

Sterke punten, verbeterpunten of tips?

Luisteren en eerlijk weergeven wat de ervaringen zijn. Er wordt eigenlijk na problemen niet meer geïnformeerd hoe het gaat. Als de rekeningen maar betaald worden.

Reactie CDC Complete tandzorg:

Geachte mevrouw Bos,
Wij vinden het spijtig te lezen dat u de behandeling en zorg zo heeft ervaren en er zal met spoed contact met u opgenomen worden om een afspraak te maken zodat wij u van uw klachten kunnen verhelpen.
Met vriendelijke groet, Evelien Markerink

Score voor CDC Complete tandzorg: 0.5/5
Beveelt u onze kliniek aan? Nee