De website
Contact met medewerkers
Intake afspraak
Had u vertrouwen in de deskundigheid van de zorgverlener(s)?
Hoe beoordeelt u het (voorlopige) resultaat van uw behandeling?
Afspraak maken

Maria Jager

Ik heb mijn kunstgebit op 6 december laten rebasen door Twan, een vriendelijk iemand. Na het rebasen veranderde echter de drukpunten tussen bovenkaak (kunstgebit) en onderkaak (echte tanden). Daar ik regelmatig 's nachts kaken klem (ik had mijn kunstgebit altijd in, in de veronderstelling dat dit moest), kreeg ik veel last van een kies helemaal rechts achter in mijn onderkaak. De kies, die zwaar geplombleerd was, bleek helemaal los te zitten door de druk van het kunstgebit op die kies. Twan heeft daarop op 27 december de drukpunten van het kunstgebit iets bijgeveild, waarna het drukpunt niet meer op die achterste kies kwam. Ik had echter inmiddels een kies die half los zat, ontstoken was, en behoorlijk wat pijn veroorzaakte. Wat het extra gecompliceerd maakte, was het feit dat het kunstgebit via CDC was aangeschaft, mijn ondertanden echter nog steeds onder controle waren bij mijn vaste tandarts (die ik al meer dan 20 jaar heb). De juffrouw die ik aan de telefoon had bij het maken van de afspraak was bepaald onvriendelijk toen ik mijn verhaal vertelde en zei dat ik geen tandarts van CDC kon consulteren over dit euvel; ik kon alleen met de tandtechniker een afspraak hebben, wat toen ook is gebeurd (zie hierboven). Mijn eigen vaste tandarts is voor enkele weken met vakantie. Een vervangend tandarts heeft de loszittende kies vorige week getrokken in de hoop dat het euvel daarmee verholpen zou zijn. Ik vind het jammer dat CDC niet de service heeft geboden van een consult met een van hun eigen tandartsen. Uiteindelijk was ik iemand die veel pijn had (en nog heeft). Ik had daarvoor uiteraard ook willen betalen, maar de desbetreffende telefoniste wimpelde een afspraak met een van de tandartsen volledig af (omdat ik niet onder controle was bij een tandarts van CDC). Momenteel heb ik nog steeds veel pijn in mijn rechter onderkaak. Mijn tandarts is nog met vakantie en ik heb zowel de Kerstdagen als Oud/Nieuw met veel pijn doorgebracht.
Jammer dat zo'n telefoniste kan bepalen dat ik geen consult met een van uw tandartsen kan hebben. Het hele euvel is veroorzaakt door het rebasen van het bovengebit door CDC, waarna de drukpunten zijn veranderd.

Sterke punten, verbeterpunten of tips?

Meer begrip hebben voor de klant en meer open staan voor gebitsproblemen. Goed luisteren door de telefonistes/ receptionistes. Het gaat niet alleen om commercieel handelen; je hebt te maken met mensen, in een kwetsbare positie soms. Ik heb er een behoorlijke kater aan overgehouden.

Score voor CDC Complete tandzorg: 3/5
Beveelt u onze kliniek aan? Ja