De website
Contact met medewerkers
Intake afspraak
Had u vertrouwen in de deskundigheid van de zorgverlener(s)?
Hoe beoordeelt u het (voorlopige) resultaat van uw behandeling?
Afspraak maken

Sylvia de Boer

Afspraken netjes op tijd, behandeling zoals vooraf uitgelegd en ruimte voor vragen.

Sterke punten, verbeterpunten of tips?

Te volle agenda's of te weinig medewerkers, receptionisten nauwelijks telefonisch te bereiken en het callcenter waar je dan mee doorverbonden wordt heeft wat mij betreft geen meerwaarde,ze kunnen niet inhoudelijk reageren of afspraken wijzigen waardoor je het standaard antwoord krijgt het later nog eens te proberen of een terugbelafspraak zonder een tijdstip te melden. (laatste keer dat ik dit probeerde heb ik 8 pogingen in 1,5 dag gedaan).. Toen ik de receptionist uiteindelijk te spreken kreeg om een afspraak te verzetten die pas 3,5 week later zou plaatsvinden kreeg ik te horen dat ik dan pas over 3 maanden terecht kon, in mijn ogen niet juist voor een patient die midden in het traject van een immediaatprothese zit. Tijdens de behandeling wordt uitgebreid de tijd genomen voor uitleg al moet ik zeggen dat niet alle medewerkers even vriendelijk in hun uitstraling zijn (een begroeting bij binnenkomst ipv direct de assistente een vraag stellen is wel het minste wat je mag verwachten). Wellicht "bezet" lampjes bij de deuren zodat collega's niet ongebreideld of iig door te kloppen, de kamer van collega's binnenkomen tijdens behandeling(ik vond dit niet echt prettig).

Score voor CDC Complete tandzorg: 4/5
Beveelt u onze kliniek aan? Ja