Laura Zwager

Hoewel we over het voortraject en het bestelproces uiterst tevreden zijn valt de legservice voor ons heel erg tegen. Deze service raden we dan ook echt af. Na het goede voortraject hadden we er alle vertrouwen in dat de vloer ook netjes gelegd zou worden. Helaas is onze dryback pvcvloer verre van strak gelegd. Veel kieren, sommige planken lagen nog los en op meerdere plaatsen heel erg slecht gesneden. Daarnaast is het pvc niet strak tegen de knieschotten en de kozijnen aangelegd. Na beklag gedaan te hebben zijn een aantal dingen opgelost. Eindresultaat valt ons desalniettemin tegen. De leggers hebben de randen van het pvc afgekit omdat ze het niet strak tegen de wanden, het knieschot en het trapgat gelegd hebben. Ook de kitranden zijn niet strak afgewerkt. Voorts zweven zo ongeveer alle plinten. We zijn echt teleurgesteld. We hadden in onze vorige woning ook een pvc vloer, maar de kwaliteit van het leggen was toen echt vele malen beter (ander bedrijf). Wij raden de legservice echt af.

Het voorproces is goed verlopen. Snel reactie op vragen.

Reactie Cavallo Floors:

Dag Laura Zwager,
Wij van Cavallo Floors vinden het vervelend te vernemen dat je niet tevreden bent met je vloer en zouden dit ook graag willen verhelpen. Het is dan wel belangrijk dat je hiervoor open staat wat momenteel niet het geval is.
Hieronder een korte toelichting van onze kant:
Het klopt inderdaad dat we terug zijn gekomen bij je pvc vloer. De legger zou bij jou langskomen om alles nog even door te spreken en de vloer waar nodig is te herstellen. Ook is afgesproken dat wanneer jullie niet tevreden waren met het eindresultaat dat Bas dan even contact met ons op zou nemen zodat we dan andere acties konden ondernemen. Dit bellen van Bas is nooit gebeurt waardoor we via deze review vernemen dat je niet tevreden bent. Wel heeft Bas na uitvoering van de herstelwerkzaamheden de vloer samen met de legger geheel nagelopen en kon niks vinden. Bas gaf aan dat het er prima uitzag en heeft vervolgens afgerekend met de legger. Na het lezen van je beoordeling hebben we direct contact met jullie opgenomen. Bas gaf aan geen tijd te hebben voor een telefoongesprek en op jullie verzoek is dit dan ook per app gebeurd.
Tevens hebben we gevraagd om ook wat foto’s te sturen van de punten die jullie niet netjes gelegd vonden maar Bas gaf aan dat hij geen foto's kon sturen
Tijdens het bezoek aan jullie woning mochten wij geen reactie geven op het resultaat of dingen uitleggen. We kregen reacties van: wat komen jullie hier doen? Waar komen jullie eigenlijk voor? Geen discussie. Ik heb er eigenlijk weinig zin in. Terwijl wij meerdere malen hebben aangegeven dat we komen voor de oplossing om te kijken of we jullie als klant tevreden konden maken. Het is echt niet zo dat het altijd goed gaat bij Cavallo Floors en er nooit eens iets is. Maar we proberen zaken op te lossen zoals je deze zelf graag opgelost ziet.
Maar gezien bovenstaande vragen die gesteld zijn is het wel de vraag of de vloer inderdaad als probleem word ervaren? Zover wij hebben gezien was er een mooi resultaat.

Score voor Cavallo Floors: 2/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Aangekocht product: