Tevredenheid over product
Bezorging

Kevin de Rond

Mijn ervaring met Castor is goed te noemen. Ze denken mee met de klant, zijn erg flexibel en er is genoeg keuze.
Wanneer uit het standaard assortiment geen keuze gemaakt kan worden, is maatwerk mogelijk en dit is niet eens duurder. Afhankelijk van het ontwerp kan het zelf voordeliger uitpakken dan een standaard meubel.
Een mooi voorbeeld van hoe een klein, klantvriendelijk bedrijf een betere keuze kan zijn boven een gerenommeerd groot meubelconcern.

Castor interieur is erg meegaand en meedenkend met de klant. Na het plaatsen van de bestelling was er nog ruimte om aanpassingen op te nemen in het ontwerp. Zelfs toen het meubel al in productie was en ik nog rigoureuze wijzigingen wilden laten doorvoeren, ging Castor hier zeer flexibel mee om. Mijn complimenten hiervoor.

Soms duurde het lang voordat ik een reactie kreeg op mijn mail en vragen. Nu begrijp ik dat het soms gezien de drukte wat langer kan duren voordat een antwoord kan worden gegeven, maar 2 weken is m.i. wel wat te lang. Hier zou wat aandacht aan mogen worden besteed.

Verder is het mooi dat er de mogelijkheid is om maatwerk te laten maken, maar wellicht zou dit nog iets verder kunnen worden uitgewerkt. Zo is het bijvoorbeeld wel mogelijk om te kiezen uit een assortiment deurgrepen, maar voor de ondersteuning van diverse meubels is er slechts keuze uit een hangend model of plaatsing op een sokkel.
Wellicht is het leuk om naast de keuze uit grepen ook een keuzemogelijkheid te hebben voor de pootjes. In mijn geval heb ik bijvoorbeeld zelf elders poten besteld en deze zelf onder het meubel gemonteerd.

Verder ben ik van mening dat de levering van het meubel wat zorgvuldiger zou kunnen. Het verbaasde mij namelijk dat de kast die ik had besteld zonder verpakking uit de wagen kwam (Wellicht is dit verwijderd in de vrachtwagen voor het uitladen, dat weet ik niet). Ik heb namelijk wel een aantal kleine plekjes en krasjes op het meubel bemerkt waarvan ik het vermoeden heb dat die daar zijn gekomen tijdens het sjouwen en verplaatsen. E.e.a. zorgvuldig inpakken en pas bij de klant in de woning uitpakken, zou mijn voorkeur hebben.

Score voor Castor Interieur: 4/5
Zou u Castor aanbevelen? Ja