Mijn ervaring met Carnavsland is heel positief. Pakket was heel snel binnen . Klantenservice heel vriendelijk . Mijn cijfer is een 8(ze waren eerste keer masker vergeten)
Sterke punten
Klantvriendelijkheid
Verbeterpunten of tips
Geen
Klantvriendelijkheid
Geen